کریستیانو : به دنبال فتح لالیگا و چمپیونز لیگ هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کریستیانو : به دنبال فتح لالیگا و چمپیونز لیگ هستیم
نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1393
بازدید : 635
نویسنده : kahkeshani

کریستیانو رونالدو در گفت و گو با تلگراف خاطر نشان کرد که در این فصل به دنبال کسب چمپیونز لیگ و لالیگا است .

فصل گذشته

فصل شگفت انگیزی بود . ما لیگ قهرمانان اروپا را بردیم ، دسیمائی که رئال منتظر آن بود . این فصل نیز برای فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تلاش خواهیم کرد . از نظر شخصی نیز می خواهم رکوردهای خود را بهبود ببخشیم ، می دانم که سخت است اما برای آن تلاش خواهم کرد .

جام جهانی

دشوار بود . فصل طولانی با بازیهای زیادی بود و جام جهانی یک تجربه خوب نبود . از آلمان باختیم با آمریکا مساوی کردیم و غنا را شکست دادیم . تلاشمان را کردیم اما مصدومان مهم زیادی داشتیم .

پرتغال و مادرید

نمی شود کیفیت پرتغال و رئال مادرید را مقایسه کرد . جمعیت پرتغال 10 میلیون است و پیدا کردن سطح بالا سخت است . به همین دلیل است که پرتغال هیچگاه جام جهانی یا یورو را کسب نکرده است . اما ما هنوز امیدوارم که روزی ممکن است این اتفاق بیفتد . شاید سال 2016 !

پسرش جونیور

رویایم این است که در مسیر من قدم بردارد اما باید دید خواسته او چیست . دوست دارم فوتبالیست شود اما این تصمیم را من نمی توانم بگیرم . دوست دارم با او تنها باشم و بازی کنم .

انظباط

خیلی مهم است و باعث می شود یک فوتبالیست رشد کند . احتیاجی ندارم که مدام وزنم را کنترل کنم اما باید آماده باشم . من 9 ماه از سال فوتبال بازی می کنم و باید بدنم را کنترل کنم .

بسر رونالدو گفته بود که من عاشق فوتبال و بوکس هستم امیدوارم فوتبالیست بشه چون اگر بوکسر بشه دیگه صورت خشگلش داغون میشه خخخخخخخ!!!!!




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: کریستیانو : به دنبال فتح لالیگا و چمپیونز لیگ هستیم_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: