کریستیانو : دوست دارم در رئال فوتبالم را تمام کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 456
نویسنده : kahkeshani

 کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در خصوص مسائل مختلف با TVI صحبت کرد .

تا سن 35 سالگی می خواهد بازی کند

می خواهم تا سن 35 یا 36 سالگی بازی کنم و وقتی به این سن رسیدم خواهیم دید که چه خواهد شد . می توانم بگویم دوست دارم فوتبالم را در رئال مادرید که بهترین باشگاه دنیاست تمام کنم ، یا منچستر یونایتد یا اسپورتینگ لیسبون که در آن اساس فوتبال را یاد گرفتم .

در خصوص سنش

فکر نمی کنم 29 سال سن دارم . می دانم که 29 ساله هستم اما در ذهن خودم احساس می کنم 23 یا 24 ساله هستم . وقتی تمرین می کنم و بازی می کنم لذت می برم . اما می دانم شرایط بدنیم با آن موقع یکسان نیست .

دی استفانو

دی استفانو خیلی خوب بود و یکی از مهمترین بازیکنان دنیا بود . امیدوارم روزی با او برابری کنم .

فصل خوب

افتخارات فردی بدون یک تیم قوی به دست نمی آید . امسال در سطح خوبی بودم چرا که جام حذفی ، لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام را فتح کردیم که فقط به من بستگی نداشت .




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: کریستیانو : دوست دارم در رئال فوتبالم را تمام کنم_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: