ژابی : جدائی از رئال سخت ترین تصمیم زندگیم بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 437
نویسنده : kahkeshani

شاید هنوز هم غیر قابل باور باشد اما ژابی آلونسو بازیکن بایرن مونیخ است و امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود علاوه بر وداع دلایل تصمیم عجیبش را توضیح داد .

وی در ابتدا از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد و گفت  : 

از محبت شما به من در مادرید تشکر می کننم . 5 سال بی نظیری بود . روز غم انگیزی است چرا که یکی از بهترین دوره هایم به پایان می رسد . حالا وارد یک دوره جدید شده ام که سخت ترین تصمیم زندگیم بود . این تصمیم خیلی سخت و دشوار بود . می خواستم با خودم و رئال مادرید صادق باشم . بهترین زمان برای خداحافظی فرا رسیده بود . از تمام کسانی که به من در اینجا  کمک کردند تشکر می کنم . می خواهم از 3 مربی که اینجا داشتم تشکر کنم چرا که باعث شدند در بزرگترین باشگاه اهمیت پیدا کنم . باید از هم تیمی هایم تشکر کنم چرا که با هم خندیدیم ، سختی کشیدیم و گریه کردیم و چیزهای زیادی مثل دسیما کسب کردیم . از باشگاه تشکر می کنم چرا که  کاری کردند که خانواده ام احساس کنند اینجا خانه آنهاست .

وی سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد :

علاقه بایرن مونیخ

اخیرا کاملا واضح بود . بعد از فتح دسیما احساس کردم یک دوره تمام شده است و باید دوره ای دیگر اغاز شود . می خواستم با خودم صادق باشم و می دانستم زمان رفتن فرا رسیده است . باشگاه هیچگاه از من نخواست که جائی بروم و این تصمیم من بود . آنها با من موافق نبودند اما تصمیم را درک کردند .

تاثیر انتقادات روی تصمیمش

تاثیری نداشت . همیشه اعتماد داشتم . این فکر قبل از اولین بازی لیگ آغاز شد . احساس کردم زمانش فرا رسیده است .

انگیزه

نیاز به انگیزه داشتم . اینجا را با دسیما ترک می کنم . من واقعا برای رسیدن به بالاترین سطح احتیاج به تغییر داشتم .

هوادار رئال است

پوشیدن پیراهن رئال مادرید یک افتخار بود . رئال همیشه در خاطره من خواهد بود . از امروز یک هوادار رئال خواهم بود .

گوادریولا

با او صحبت کرده ام . امروز بیشتر در خصوص خواسته هایی که از من دارد صحبت می کنم .

در آینده مربی می شود

این یک دوره ای است که آنرا یاد خواهم گرفت . مربیان بزرگی داشتم . کار من نیاز به یادگیری دارد . می خواهم به یادگیری ادامه دهم .

تونی کروس

این تصمیم به خاطر آمدن او نیست . رئال یک خرید بی نظیر انجام داد . هردویمان خیلی بازی کردیم . این تصمیم به خاطر ناراحتی نیست . این یک ترکیب بهتر است و این تیم بی نظیر برای همه جامها خواهد جنگید .

پیغام به هواداران

از احترام و محبتی که به من داشتید متشکرم . رئال باشگاه بزرگی است و میانه زمین به خوبی پوشش داده شده است . خروج من به چشم نخواهد آمد .

گوادریولا

هرچه در زمین اتفاق می افتد آنجا می ماند . این یک دوره جدید است و من هیچوقت با او مشکلی نداشتم .

تیم ملی

سخت بود که خداحافظی کنم . پس از سالهای شگفت انگیز اخیر زمان خداحافظی فرا رسیده بود . خیلی لذت بردم . افراد زیادی می توانند بگویند که یک جام جهانی و دو قهرمانی اروپا فتح کردیم .

ایارامندی

به زمان احتیاج داد . سال گذشته برای او خیلی مهم بود . او پخته تر شده است و کیفت لازم برای رئال مادرید را ارائه خواهد داد . بازیکن بزرگی است . کاملا به او اعتماد دارم .


امیلیانو بوتراگوئنو مدیر روابط آکادمیک رئال مادید نیز گفت :

ژابی بخشی از تاریخچه بی نظیر باشگاه است . او 5 سال به عنوان یک الگو در حرفه ای گری در خارج و داخل زمین بود . او از همان روز اول به ارزش های باشگاه احترام گذاشت . او تصمیم گرفته است یک بخش جدید در زندگی اش را آغاز کند . حضور او در اینجا یک افتخار و نعمت بود . ما به تصمیمت احترام خواهیم گذاشت و هیچوقت آنچه را که در اینجا انجام داده ای فراموش نخواهیم کرد . اینجا همیشه خانه تو خواهد بود .




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: ژابی : جدائی از رئال سخت ترین تصمیم زندگیم بود_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: