5 دلیل برای موفقیت فروش پیراهن های رئال مادرید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 دلیل برای موفقیت فروش پیراهن های رئال مادرید
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1393
بازدید : 449
نویسنده : kahkeshani

به نظر می رسد فصل جدید برای رئال مادرید از نظر فروش پیراهن و سود اقتصادی حاصل از آن بی نظیر باشد .1- طرح جدید آدیداس : طرح جدید آدیداس برای پیراهن های رئال مادرید در فصل جدید مورد توجه هواداران قرار گرفته است و هواداران طراحی پیراهن های جدید را می پسندند .

2- پیراهن های صورتی رنگ : هرچند انتخاب این رنگ با انتقادات شدیدی مواجه شد اما فروش این پیراهن به شکل بی نظیری رشد داشت تا جائی که در عرض چند ماه این پیراهن ها در آستانه تمام شدن بود .
3- آمار بی نظیر فروش پیراهن های ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو و گرت بیل در این موضوع بی تاثیر نیست . علاوه بر آن رئال جیمز را نیز به خدمت گرفت ، بازیکنی که در عرض چند ساعت تعداد قابل توجهی از پیراهن هایش به فروش رسید .
4- پیراهن دوم چمپیونز لیگ : پیراهن های دوم چپمیونز لیگ رئال مادرید با نماد اژدها طبق انتظارات باید بازار آسیا را به خود جذب کند و رئال با طرح جدید خود بازار آسیا را به دست بگیرد . این طرح نوع آورانه در اروپا نیز مورد استقبال قرار گرفته است .
5- موفقیت های فصل گذشته رئال مادرید : تاریخسازی رئال مادرید و کسب دسیما باعث شده است که رئال بیشتر از همیشه محبوب شود و این قضیه نیز در موفقیت فروش پیراهن های رئال مادرید نقش خواهد داشت .



:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: 5 دلیل برای موفقیت فروش پیراهن های رئال مادرید_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: