آنچلوتی: به هماهنگی و سرعت بیشتری نیاز داریم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آنچلوتی: به هماهنگی و سرعت بیشتری نیاز داریم
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 455
نویسنده : kahkeshani

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی دو بر صفر شب گذشته تیمش مقابل کوردوبا در هفته اول رقابت‌های لالیگا اسپانیا اظهار داشت: از دوازدهم این ماه (آگوست) به بعد هر سه روز یک بار بازی کردیم و این کار آسانی نیست و به همین دلیل کمی مشکل داشتیم. باید سرعت و هماهنگی بیشتری به بازی تیم تزریق کنیم اما مهم این است که با پیروزی شروع کردیم.

کارلو آنچلوتی

سرمربی 55 ساله به تمجید از کریم بنزما پرداخت و ادامه داد: وقتی مهاجمی مثل بنزما گلزنی می‌کند همه خوشحال‌تر می‌شوند اما من همیشه برای همکاری بنزما ازرش قایل بودم. اگر او در این مرحله از فصل در آمادگی کامل بود، برای رقبای ما نگران کننده بود.

آنچلوتی مدعی شد که هیچ صدای هو کردنی را از سکوها در اعتراض به شیوه بازی تیم نشنیده است و در خصوص تعویض‌هایش گفت: ریتم تیم افت کرد و من تغییراتی ایجاد کردم تا نیروی تازه‌ای تزریق کنم. هر سه تعویض را انجام دادم تا تیم را پرانرژی کنم.

وی خاطرنشان کرد: رونالدو در شرایط خوبی قرار ندارد و استراحت این هفته به سود ما خواهد بود. نمی‌توانیم در هر مسابقه به هر سه مهاجم تیم بازی بدهیم و تلاش می‌کنیم تا جیمز را عقب تر به کار بگیریم. او توانایی‌های زیادی در آن قسمت دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: آنچلوتی: به هماهنگی و سرعت بیشتری نیاز داریم_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: