دیماریا به منچستر پیوست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دیماریا به منچستر پیوست
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 439
نویسنده : kahkeshani

موافقتامه میان رئال مادرید و منچستر یونایتد برای انتقال وی امضا شده است و مبلغ این انتقال 75 میلیون یورو قطعی و 15 میلیون یورو متغیر است تا گران قیمت ترین فروش تاریخ لالیگا رقم بخورد.

آنخل دی‌ماریا

رکورد قبلی در اختیار فالکائو با 60 میلیون یورو بود.

سرمربی تیم رئال مادرید قبل از دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید گفته بود دی ماریا تمایل دارد این تیم را ترک کند و بعد از مسابقه هم در خصوص غیبت وی گفت که به دلایل فنی وی را از ترکیب بازیکنان بیرون گذاشته چون نیازی به وی نداشته است.

بعد از پیشنهاد موناکو و پاریس سن ژرمن، این مدافع آرژانتینی 26 ساله بالاخره برای باشگاه منچستر یونایتد انتخاب شد .

نشریه مارکا همچنین نوشت :کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا نقش بسیار اساسی در انتقال دی ماریا به منچستر یونایتد انگلیس ایفا کرده است .

به نوشته این روزنامه رونالدو درمشورت دادن به دوست صمیمی خود یعنی دی ماریا، وی را ترغیب به انتخاب منچستر یونایتد کرده است درحالی که باشگاه های زیادی خواهان وی بودند.

آنخل دی ماریا پیراهن شماره 7 در یونایتد را بر تن خواهد کرد . همان شماره ای که دیوید بکهام سالها پیش بر تن کرده بود.

دی ماریا در طول دوران حضورش در رئال، در 190 بازی برای این تیم به میدان رفت.

از سوی دیگر ˈ اد وودواردˈ مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس نیز در مورد انتقال این بازیکن گفت : براساس توافق های اولیه ،دستمزد هفته ای دی ماریا 200 هزار پوند خواهد بود که بااحتساب پنج سالی که این بازیکن دراین تیم سپری خواهد کرد باشگاه منچستر باید مبلغ 40 میلیون پوند برای دستمزد این بازیکن پرداخت کند.

به گزارش سایت کوره وی ابرازامیدواری کرد که دی ماریا در تیم فوتبال منچستر یونایتد خوب بازی کند و مهره موثری برای رسیدن به دوران اوج این تیم باشد.

به گفته وی، پس از انجام امور اداری این انتقال ، دی ماریا شنبه هفته آینده نخستین بازی رسمی خود را در اولترافورد با پیراهن منچستریونایتد انجام خواهد داد.




:: برچسب‌ها: دیماریا به منچستر پیوست_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: