یک بدنساز: ”رونالدو باید سه هفته استراحت کند”
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یک بدنساز: ”رونالدو باید سه هفته استراحت کند”
نوشته شده در یک شنبه 2 شهريور 1393
بازدید : 523
نویسنده : kahkeshani

یک بدنساز: ”رونالدو باید سه هفته استراحت کند”

http://parsiup.com/upload/3600_10518201_302650589908051_845668252_n_(2).jpg

مصدومیت های جدید وی نگرانی ها را دو چندان کرده است. برخی معتقدند که او حالا که شدت بازیها کمی آرام شده و دو فینال اول فصل پشت سر گذاشته شده است، نیاز به استراحت دارد.

خوزه لوئیز سن مارتین، بدنساز پیشین رئال مادرید می گوید :” باید سه هفته استراحت کند. نمی تواند بدون استراحت باز یکند. او اصلا تمرین نکرده است. یا درمان می کند یا بازی می کند. طبیعی است که شرایط بدنی او دچار مشکل شود.”

سن مارتین اعتقاد دارد که خیلی مهم است که رونالدو با انگیزه ای بیشتر آماده این ففصل شود:” کریستیانو نیاز دارد تا در تمرینات خودش را آماده کند. یک فراری به ۲۰۰ لیتر بنزین برای حرکت کردن نیاز دارد چرا که با پنج لیتر بههیچ جایی نمی رسد. از نظر من او باید استراحت کند. شرایط بیل در فصل گذشته نیز همین گونه بود. او حاضر نشد به یک باره استراحت کند و به همین علت یک بازی در میان استراحت می کند. کریستیانو بدن نیرومندی دارد اما نیاز دارد تا استراحت کند.”

وی افزود :” رونالدو از آن بازیکنانی است که نیاز دارد تا به خوبی استراحت کند تا بتواند بدون مشکل در تمرینات حاضر شود. بعد از آن که استراحت کرد و درد از بین رفت می تواند به بهترین شکل به تمرینات برگردد.”

رونالدو پنج ماه است که آن طور که باید و شاید در تمرین رئال حضور پیدا نکرده است. مصدومیت او از بازی رفت مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان آغاز شد و از شانزده بازی اخیر رسمی رئال فقط در چهار تا به صورت کامل بازی کرده است.




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: یک بدنساز: ”رونالدو باید سه هفته استراحت کند”_آخرین خبر های رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: