آخرین خبر های رئال مادرید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آخرین خبر های رئال مادرید
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 1035
نویسنده : kahkeshani

گرت بیل:قهرمانی در زادگاهم فوق العائه بود.

گرت بیل، هافبک ولزی رئال مادرید عنوان کرد که از پیروزی 2-0 در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا بسیار خوشحال است.

با بازگشت گرت به کاردیف که زادگاهش است، او با یک نمایش خوب، تاثیر زیادی در پیروزی رئال مقابل سویا داشت.او یک پاس گل به رونالدو داد و پس از آن نیز رونالدو گل دوم را به ثمر رساند و کار را تمام کرد.

بیل در جمع خبرنگاران گفت: " به نظر من شب فوق‌العاده ای بود. این که در زادگاهم جام کسب کنم، روز فوق‌العاده ای برایم ساخت. خانواده و دوستانم هم اینجا بودند. درخواست‌های زیادی برای بلیط به من شد ولی مهم ترین چیز برایم کسب جام و قهرمانی در سوپرکاپ بود."

روز گذشته تونی کروس و خامس رودریگس اولین بازی‌هایشان برای رئال را انجام دادند و بیل معتقد است که آنها کاملا مناسب رئال هستند.

او ادامه داد: " همیشه داشتن گزینه های مختلف خوب است. این رقابت بین بازیکنان را زیاد می‌کند و باعث پیشرفت تیم می‌شود. آنها به خوبی در تیم جا افتاده اند. بسیار خوب است که هر دویشان هستند. هر دو امشب خوب کار کردند و به فصل آینده بسیار امیدوارم."‌

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: